שכרתם לימוזינה? מה עושים במסיבה אחר כך?

כשמארגנים מסיבה כדאי להקדיש מקסימום תשומת לב לכל פרט. רף הציפיות בימינו גבוה מאוד, ולכן רק אירוע מושלם יוביל לנחת אמיתית אצל המשתתפים ולמחמאות רבות לכם. המלצה אחת היא כמובן לימוזינה: הדרך המרשימה ביותר להגיע למסיבה. לימוזינה היא גם פינוק וגם חוויה יוצאת דופן שמדגישה את החד פעמיות של האירוע כולו. אחרי שסימנתם V על ההגעה, אפשר להתפנות לשאר המרכיבים ולדאוג לכך שבמסיבה עצמה יהיה שמח ומרגש. כדי לעזור לכם הכנו עבורכם רשימה של אטרקציות שמשדרגות כל אירוע.

עמדת סלפי מושקעת

המשתתפים באירוע – בת מצווה, בר מצווה, מסיבת רווקות, חתונה, אירוע גיבוש לעובדים, נשף סוף שנה ויש כמובן עוד אפשרויות – מגיעים אליו כשהם לבושים בבגדים הכי יפים שלהם. סביר להניח שהייתה השקעה גם בתספורת, ובאופן כללי במראה החיצוני. במקביל יש גם אנרגיות חיוביות במיוחד, ולכן כולן וכולם רוצים להנציח את עצמם.

עמדת סלפי מייצרת תמונות איכותיות ומחמיאות, ואם בחרתם בעמדה מתקדמת המשתתפים במסיבה שלכם יוכלו לקבל גם גיפים, בומרנגים וסרטונים מעניינים שמעבירים את רוח האירוע. עוד שיקול מרכזי בבחירת העמדה הוא מהירות הפקת התוצרים שלה, כולל מגנטים, כדי שלא יהיו תורים מתסכלים. למעשה כדאי מאוד לשלם עבור עמדת סלפי לאירועים מחיר קצת יותר גבוה ממגנטים רגילים  ולקבל מקסימום תמורה – כדי להבטיח מסיבה מלהיבה באמת !!

ספינת פירות טעימים ומרשימים

דרך נוספת לשדרג מסיבה מכל סוג היא עם ספינת פירות. הכוונה היא למגש גדול ומעוצב להפליא שעליו פזורים פירות העונה. ליתר דיוק שפע מסחרר של פירות בשלל צבעים, כך שקודם כל מתקבל מראה מרהיב לעין. מעבר לתועלת האסתטית, פירות מובחרים הם גם מאכל בריא, גם מזון מזין וגם חגיגה של טעמים, ולכן הספינה מפעילה לצד חוש הראייה גם את חוש הטעם. אופציה דומה היא עץ פירות – עץ ענקי (מלאכותי) שעליו תלויים מגשי פירות (אמיתיים). הפירות כמובן טריים, שטופים וחתוכים, ולכן משמחים מאוד את האורחים.

מופע לייזרים מרהיב

האווירה בכל אירוע משפיעה במידה רבה על הצלחתו. מופע לייזרים מרהיב יכול ליצור בדיוק את האווירה הרצויה מבחינתכם – שילוב של התלהבות, יוקרה, עניין בזכות משחקי התאורה הייחודיים ואור שתמיד מייצר אנרגיות חיוביות. בפרט מתאים מופע לייזרים לרגעי שיא של מסיבה כזו או אחרת, וגם כתפאורה לרחבת הריקודים.

עמדות משחק

גם צעירים וגם מבוגרים אוהבים מאוד לשחק. בהתאם, עמדות משחק הם תוספת פופולרית למסיבות ותשובה מצוינת לשאלה "מה עושים אחרי שמגיעים עם לימוזינה מהודרת לאירוע". עמדות המשחק מתאימות מאוד למסיבות בת מצווה ובר מצווה, אבל לא רק. מומלץ להציב כמות מספיק גדולה של עמדות, כדי שכל מי שרוצים לשחק יוכלו לעשות זאת בלי לחכות יותר מדי זמן בתור. בין העמדות הפופולריות: סימולטור נהיגה, שולחן הוקי אוויר, שולחן פינג פונג, כדורגל שולחן וגם משחקי מחשב שונים.

כתיבת תגובה